• Aankondiging bijzondere ledenvergadering op maandag 7 december 2020, aanvang 20.00 uur, te volgen via de Youtube Livestream

4 nov 2020 secretaris
  • Zoals aangekondigd in de JAV op 12 oktober jl., waarin we vooral informatie met jullie hebben gedeeld over het afgelopen seizoen, willen we op maandagavond 7 december a.s. tijdens een Bijzondere ledenvergadering (BLV) stilstaan bij de toekomst van onze vereniging, zowel op de korte als langere termijn.

Zoals we inmiddels weten zijn in de afgelopen weken als gevolg van oplopende Covid-19 besmettingen opnieuw aangescherpte corona beperkingen van kracht die een grote impact hebben op ons verenigingsleven en veel onzekerheid met zich meebrengen, zowel op sportief als op financieel gebied. Het bestuur komt daarin voor een aantal belangrijke keuzes te staan die zij vanuit haar verantwoordelijkheid wil delen met jullie, als leden van onze vereniging.

Door de verscherpte COVID-19 maatregelen kunnen we ook dit keer de BLV helaas niet in het clubhuis organiseren. We gaan dus ook deze vergadering daarom virtueel organiseren en uitzenden via een YouTube livestream. Je hoeft hiervoor alleen maar op de link uit de uitnodiging te klikken. Je kunt de stream volgen op je telefoon, tablet TV, overal waar YouTube beschikbaar is.

Heb je vragen? Stel ze vooraf via het vragenformulier: https://forms.gle/CGSRSeHTXfRZhSGaA. De vragen worden beantwoord in de livestream. Ook tijdens de vergadering zal er gelegenheid zijn tot het stellen van vragen via de chat.

Graag tot ziens - via de live stream - op 7 december!