• Beste leden van KV Apeldoorn,

We krijgen jaarlijks van de Vriendenloterij een mooie bijdrage voor onze vereniging. We kunnen hier leuke dingen van doen om onze vereniging extra gezellig en sportief te maken. Dit willen we graag zo houden en uitbreiden.
    Op 9-12-2019 van 18.30 tot-22.00 uur organiseren we samen met de Vriendenloterij een belactie in ons clubhuis Orderbos om loten te verkopen.

De Vriendenloterij zorgt voor de instructies en apparatuur. Wij zorgen voor een hapje en een drankje voor alle bellers.
    We zoeken bellers van 18+, dus ook ouders van jeugdleden zijn van harte welkom. In 1 avond kun je onze vereniging fantastisch steunen.

Meld je z.s.m. aan via een mail naar penningmeester@kvapeldoorn.nl
    Hoe meer mensen er mee doen hoe hoger de bijdrage voor KV Apeldoorn.

Doe je met een heel team mee dan krijg je € 100,- om wat leuks met je team te doen. We zien jullie graag op 9 december in ons clubhuis.