• Lidmaatschap

In het gedeelte Lidmaatschap moet je een keuze maken. Hieronder lichten we deze toe:

Recreant/Veld

Week/Kombifit

Week/Veld

Kangoeroe Klup

Niet spelend

Vereniging

Extra clubactiviteiten

In het gedeelte clubactiviteiten moet je kiezen uit 3 onderdelen:

Week/G-korfbal

Breedte - Week/Veld & Zaal

Wedstrijd - Week/Veld & Zaal

• Aanmelden

Leuk dat je je wilt aanmelden voor KV Apeldoorn! Waarschijnlijk heb je al contact gehad met een trainer of coach en weet je welk lidmaatschap je moet kiezen. Als je dat niet weet kan je op voorhand contact opnemen met onze secretaris@kvapeldoorn.nl.

Jonger dan 16 jaar.

Geef bij het aanmelden altijd de gegevens in van degene die lid wordt. Liefst ook een eigen emailadres zodat het nieuwe lid zelf een account kan hebben in de KV Apeldoorn website en/of de KNKV app. Als het aspirant lid jonger dan 16 jaar is wordt er automatisch extra informatie gevraagd van de ouders/voogd in het formulier.

Wanneer je lid wordt van KV Apeldoorn confirmeer je je aan het huishoudelijk reglement van KV Apeldoorn.

• Aanmelden

Lidmaatschap

Het belangrijkste deel van je aanmelding bij Apeldoorn is de sport en activiteit die je wilt gaan beoefenen. Binnen Apeldoorn kunnen verschillende sporten of activiteiten worden beoefend. Kies hieronder de gewenste activiteiten.

Voormalige of huidige vereniging

Ben je al eerder lid geweest of ben je nog lid van een vereniging die aangesloten is bij de KNKV?
    Vul dan indien bekend onderstaande gegevens in.

Je gegevens

Bankgegevens

De vereniging zal periodiek een contributiebedrag in rekening brengen. Voor het innen van de contributie hebben we een IBAN-nummer nodig.

Welke vrijwilligerstaken zou jij willen doen?*

Overige vragen

Opmerkingen

Heb je voorkeuren voor de spelvorm, het team waar je graag in zou willen spelen of iets anders dat je aan de ledenadministrateur van Apeldoorn wilt meegeven? Geef dat dan hieronder aan.

Privacyverklaringen

Lees de onderstaande privacyverklaringen van Apeldoorn en de KNKV goed door voordat je je aanmeldt. In deze verklaringen staat hoe Apeldoorn en de KNKV omgaan met persoonsgegevens.