• OPROEP Vrijwilligers voor de jurytafel

Ook het komende zaalseizoen speelt KV Apeldoorn 1 met een schotklok, zuivere speeltijd en met ook weer een jurytafel onder leiding van een juryvoorzitter. Wij blijven dan ook constant op zoek enthousiaste leden/ouders die het huidige team, dat de jurytafel bemenst, willen komen versterken. De jurytafel bestaat uit drie leden: een voorzitter, een schotklokbedienaar en een tijdwaarnemer. Voor de schotklok en de tijdwaarneming is een korte interne instructie vanuit de club voldoende en wordt intern gezorgd voor de juiste begeleiding waarbij de invulling van taken in overleg plaatsvindt.

Er wordt verwacht dat je minimaal 2 wedstrijden per zaalseizoen bij de thuiswedstrijden aan de jurytafel zit. Meer mag natuurlijk altijd! Het spreekt voor zich dat bij de indeling van het rooster iedereen kan aangeven wanneer hij/zij NIET kan.

Mensen die interesse hebben om de korfbalspanning eens van de andere kant mee te maken, of meer informatie willen over de verschillende functies, kunnen dit aan mij melden/vragen

Interesse?

Graag informeren of aanmelden bij Jurgen Thoma (06-40614389; arbitrage@kvapeldoorn.nl)

KTZ KV Apeldoorn