• Deze vacature heeft al 2x eerder online gestaan, maar reacties blijven helaas uit! Daarom nogmaals deze dringende oproep, want zonder wedstrijdsecretaris lopen de jeugdwedstrijden gevaar!

Dus nogmaals... De Jeugd Technische Commissie (JTC) is per direct op zoek naar een ‘Wedstrijdsecretaris 1’*.

Wedstrijdsecretaris 1 en 2?
    De rol van wedstrijdsecretaris is binnen KV Apeldoorn opgedeeld in 2 verschillende functies (Wedstrijdsecretaris 1 en 2). Het gaat hier om de functie van ‘Wedstrijdsecretaris 1’. Hierbij gaat het vooral om de taken binnen KV Apeldoorn. De ‘Wedstrijdsecretaris 2’ houdt zich vooral bezig met alle externe contacten zoals met de bond.

Hét aanspreekpunt
    Wedstrijdsecretaris 1 is het interne aanspreekpunt als het gaat om wedstrijden. In samenwerking met de jeugdtrainers zorg jij ervoor dat iedere week de teams, zo goed mogelijk bezet, op pad kunnen. Dat kan soms best even puzzelen zijn… Daarnaast heb je een administratieve rol en houd je Sportlink bij, ben je 1x per maand aanwezig bij onze vergaderingen en vervang je de ‘Wedstrijdsecretaris 2’ in geval van afwezigheid.

Functie-eisen
    Je hoeft voor deze rol echt geen kennis te hebben van korfbal. ‘Niet-korfballende’ ouders worden dus zeker uitgenodigd om te reageren. Wel is het handig dat je communicatief vaardig bent, snel kunt schakelen, overzicht kunt bewaren en administratief redelijk vaardig bent. Kortom, de spin in het web bij de JTC!

Reageren?!
    Lijkt bovenstaande jou een leuke uitdaging? Wacht dan geen seconde langer en stuur een reactie naar jtc@kvapeldoorn.nl.