• Teneinde onze jeugdtrainingen te kunnen hervatten doen wij een dringend beroep op de leden om op ons terrein als vrijwilliger te helpen om alles in goede banen te leiden en te houden. Het betreft toezicht op o.a. de aankomst en vertrek van de verschillende jeugdgroepen, de correcte stalling van hun fietsen, toepassing van de 1,5 meter regel, wassen/ontsmetten van handen en ontsmetten van het spelmateriaal. Vanaf 11 mei traint de jeugd 2x per week verspreid over de 5 doordeweekse avonden.

We doen een dringend beroep op jullie om je beschikbaar te stellen voor 1 of meerdere van deze avonden van 18.00 tot ca. 21.00, zodat we daadwerkelijk op 11 mei kunnen starten met de jeugdtrainingen.

Gaarne aanmelding via mail voorzitter@kvapeldoorn.nl of whatsapp 06 22960364 (Joep Eijselendoorn).