• Beste spelende en rustende leden, ouders van jeugdleden…,

Wij verwelkomen u straks graag op de 3e JAV van KV Apeldoorn op 12 oktober a.s.

Uiteraard zullen wij dan de jaarverslagen van de verschillende commissies van KV Apeldoorn over het jaar 2019-2020 met u doornemen.

Wederom hebben wij een bewogen jaar achter de rug en als bestuur bedanken wij alle leden en ouders/vrijwilligers die zich hebben ingezet voor de vereniging en ook voor onvoorziene zaken insprongen.

Wij bedanken onze sponsoren voor hun financiële steun en hun betrokkenheid bij onze vereniging.

Bij het uitvoeren van haar taken heeft het bestuur de vastgelegde beleidskaders gevolgd. Samen met commissie leden en ondersteunende leden/ouders/vrijwilligers is hard gewerkt om alle noodzakelijke verenigingstaken uit te voeren.

We moeten echter concluderen dat de bezetting minimaal is en dat een aantal leden/vrijwilligers dubbele, soms driedubbele taken op zich hebben genomen om alle noodzakelijke activiteiten goed te draaien. Onze club, met zoveel leden, teams en activiteiten vraagt een veel zwaardere bezetting op de kaderfuncties dan we nu hebben en een betere, meer evenwichtige verdeling van taken. Het oppakken van nieuwe taken is dringend noodzakelijk om alle verenigingsactiviteiten op een goed niveau te kunnen continueren, zeker in de huidige tijd waarin we te maken hebben met de beperkingen a.g.v. corona. De lijst met vacatures, zoals op de JAV en regelmatig op de site gepubliceerd is lang en betreft ook een aantal sleutelposities waaronder een bestuurslid facilitaire zaken en een penningmeester. Een aantal leden heeft gelukkig gereageerd op een aantal vacatures en de helpende hand toegestoken en we zijn blij dat Nathalie Verhoeven en Alexander Engelman bestuursrollen op zich hebben genomen, maar er is meer nodig!

Dit onderwerp staat op de agenda van de a.s. JAV om met elkaar te bespreken en ook oplossingen te vinden.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Clubhuis Orderbos | maandag 12 oktober 2020 | aanvang 20.00 uur | zaal open 19.30 uur

Belangrijke informatie:

Omdat we te maken hebben met beperkingen omtrent het aantal mensen dat samen mag komen door COVID-19 moeten we je vragen je voor 01 oktober 2020 aan te melden voor de vergadering. Dat kan via deze link:

Indien jouw aanmelding voor 01 oktober 2020 bij ons binnen is, ontvang je de agenda en relevante (jaar)verslagen van de diverse bestuurscommissies op het door jou opgegeven mailadres. Op 1 oktober sluiten wij de link en kun je je niet meer inschrijven voor de vergadering. Dat houdt dus in dat je helaas niet aan de vergadering zult kunnen deelnemen.