• De JTC wil iedereen bedanken die er de laatste maanden voor gezorgd hebben dat onze jeugd kon blijven trainen en ook wedstrijden spelen.

Het zijn veelal mensen die niet direct op de voorgrond staan maar het zijn wel de onmisbare krachten van de vereniging.
    Corona zorgde er voor dat er heel veel problemen op te lossen waren. Ook de steeds weer gewijzigde regelgeving maakte het niet makkelijk.

Ik wil natuurlijk ook alle leden van de JTC bedanken die elke dag de problemen weer hebben opgelost. Geweldig.
    Speciaal wil ik nog even de aandacht vestigen op de Fjes en de Kangoeroes.

Vorige week zaterdag waren zij in grote getalen op het veld. Samen met vriendjes en vriendinnetjes. Geweldig om te zien. Onder leiding van Thira, Zoƫ, Maaike en Paulien gaan de Kangoeroes op zaterdag 10 en 17 oktober om 09.00 uur weer trainen. Natuurlijk zijn ook vriendjes en vriendinnetjes weer van harte welkom.

De trainingstijden in de zaal zijn nog niet bekend maar worden zo snel mogelijk gedeeld.

Ik wil niemand te kort doen maar het enthousiasme waarmee Talitha de Jjes traint is geweldig :-).

Groetjes namens de JTC,

Wout