• Vanaf volgende week beginnen we met de trainingen op het veld. Tijdens de trainingen gaat de kantine open voor dat lekkere kopje koffie/thee/ drankje tijdens het kijken van de trainingen of voor het drankje na je training.

Dit kunnen wij niet alleen en daarom zijn wij op zoek naar vrijwilligers die een kantinedienst willen draaien tijdens de trainingsavonden! Dus wil jij een dat drankje verzorgen op trainingsavonden? Geef je dan op bij kantine@kvapeldoorn.nl Graag aangeven welke tijden/ dagen je voorkeur heeft.

Hieronder een overzicht van de tijden/dagen voor kantinedienst mogelijkheden.

Maar niet alleen zoeken wij vrijwilligers voor de trainingsavonden ook tijdens de wedstrijden in het weekend! Dus lijkt het je leuk om tijdens de wedstrijden een kantinedienst te draaien geef je dan snel op via kantine@kvapeldoorn.nl. Graag aangeven welke tijden/ dagen je voorkeur heeft.