Een "hart onder de riem" voor Collin uit de J1. Door veel pech en blessureleed heeft Collin al lange tijd geen wedstrijd kunnen spelen. Ondanks dat blijft hij en de rest van de familie van de Ploeg (grootouders, ouders en zus) trouwe supporters van de J1 (vorig jaar de B1) en van vele andere teams van KV Apeldoorn.
Collin vertelt dat het heel langzaam de goede kant op lijkt te gaan met zijn beenblessure. We hopen dan ook dat hij dit seizoen weer een keer binnen de lijnen van het korfbalveld te zien is, in plaats van in de dug-out of op de supportersbank!
Namens KV Apeldoorn en Lief en Leed wensen we Collin een goed (en hopelijk snel) herstel.
**Is er in je team iemand met een langdurige blessure of vind je dat iemand een bezoekje van Lief en Leed verdient, laat het ons weten!
Loes Hertgers ( 06 413 87 559) en Mariƫtte Rouwenhorst (06 251 51 261)
