• Hoe kan je inloggen

Je kunt in je persoonlijke clubomgeving inloggen met je relatiecode en een zelf gekozen wachtwoord.

Weet je je relatiecode niet?

Kijk dan eerst in de KNKV app. In de KNKV app kun je linksboven naar het menu. In het menu staat 'Digitale pas' daarop vind je je relatiecode. Als je die ook niet hebt neem dan contact met de KV Apeldoorn ledenadministratie.

Weet je je wachtwoord niet meer?

Gebruik dan de wachtwoord vergeten functie. Tijdens het inloggen kun je aangeven dat je je wachtwoord vergeten bent. Vul de relatiecode in en je krijgt een link om je wachtwoord te resetten op het email adres dat bekend is in de ledenadministratie.

LET OP:
    Het wachtwoord voor 'Mijn club' is niet gelijk aan het wachtwoord in de KNKV app.

• Pasfoto Digitale spelerspas

Tegenwoordig gebruiken we een digitale spelerspas in de KNKV app. Elk lid van KV Apeldoorn is verplicht zijn digitale spelerspas te voorzien van een een goed gelijkende pasfoto. De scheidsrechter of andere personen moet goed kunnen zien of diegene op de pasfoto ook de persoon is die meedoet aan de wedstrijd. Regelmatig controleren wij met een steekproef de pasfoto’s.

Schoolfoto’s, foto’s waarop het gezicht te klein afgebeeld is, foto’s met het gezicht niet goed uitgelijnd, vakantiekiekjes met allerlei achtergronden zijn niet toegestaan. Een recente goed gelijkende pasfoto tegen een lichte achtergrond met de juiste positionering van het gezicht op de pasfoto is de bedoeling.

Eisen aan de weergave van het gezicht op een pasfoto:

hoofd onbedekt:
    gezicht volledig zichtbaar;