• Schrijf je in voor de nieuwsbrief

De KV Apeldoorn nieuwsbrief is voor alle geinteresseerden en niet alleen voor leden. Je kunt je gemakkelijk inschrijven en je kunt vanuit elke nieuwsbrief ook weer uitschrijven. Als lid is het belangrijk dat je ook je emailadres goed doorgeeft aan het wedsecretariaat zodat we ook informatie specifiek voor leden via email kunnen delen. Dat je onder andere doen via 'Mijn club'. Op die manier

Het nieuwsbrief archief vind je op de nieuwspagina.

• * indicates required

Kies alle manieren waarop u wilt horen van KV Apeldoorn:

U kunt zich op elk moment afmelden door te klikken op de link in de voettekst van onze e-mails. Voor informatie over ons privacybeleid, bezoek onze website.

We gebruiken Mailchimp voor het versturen van de nieuwsbrief. Door je in te schrijven ga je akkoord dat we je emailadres doorgeven aan Mailchimp. Deze wordt nooit zonder je toestemming voor iets anders gebruikt. Hier kun je de Mailchimp privacy policy vinden.