• REMINDER: UITNODIGING Jaarlijkse Algemene Vergadering (JAV) op Maandag 04 OKTOBER 2021

30 aug 2021 secretaris
  • Beste spelende en rustende leden, ouders van jeugdleden…,

Het bestuur van KV Apeldoorn nodigt u allen van harte uit om de JAV 2021 bij te wonen.

Clubhuis Orderbos | maandag 04 oktober 2021 | aanvang 20.00 uur | zaal open 19.30 uur

Belangrijke informatie:

Omdat we niet eerder dan op vrijdag 17 september 2021 door onze overheid zullen worden geïnformeerd of de anderhalve meter in de hele samenleving los kan worden gelaten, moeten we er nog altijd rekening mee houden dat de JAV bijeenkomst alsnog niet in ons clubhuis kan worden georganiseerd. We zullen u in dat geval tijdig informeren over een nieuwe datum waarop we de JAV wel volgens de dan geldende richtlijnen kunnen organiseren, online of wellicht op een andere locatie. Om tijdig te weten hoeveel leden er op 4 oktober aanwezig zullen zijn, moeten we je derhalve opnieuw vragen je aan te melden voor de vergadering en wel voor 20 september 2021. Dat kan via deze link:

Indien jouw aanmelding uiterlijk 19 september 2021 bij ons binnen is, ontvang je in die week de agenda en relevante (jaar)verslagen van de diverse bestuurscommissies op het door jou opgegeven mailadres. Op 20 september sluiten wij de link en kun je je niet meer inschrijven voor de vergadering. Dat houdt dus in dat je helaas niet aan de vergadering zult kunnen deelnemen.